پینه دستان

پینه دستان


تعیین حداقل‌ دستمزد،‌ ارگونومی (دانش بکار بردن اطلاعات علمی موجود دربارۀ انسان) محیط‌های کاری و استانداردهای کار باید مورد بررسی قرار بگیرد و در جهت افزایش نشاط در محیط‌های کاری برنامه‌ریزی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاد ساختن محیط‌های کارگری را از جمله مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در همایش «جام جهانی فوتبال و نشاط اجتماعی» در این باره گفت: تعیین حداقل‌ دستمزد،‌ ارگونومی (دانش بکار بردن اطلاعات علمی موجود دربارۀ انسان) محیط‌های کاری و استانداردهای کار باید مورد بررسی قرار بگیرد و در جهت افزایش نشاط در محیط‌های کاری برنامه‌ریزی شود.

وزیر کار با اشاره به اهمیت شادی و نشاط در جوامع مدرن گفت: ما در میان کشورها در مراتب بالایی از شادی قرار نداریم و ابزار های مناسب برای شادی کردن نیز در جامعه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما نیاز به ایجاد ابزار های شادی و تقویت آنها دارد افزود: فعالیتهای شادی‌ساز مانند فوتبال همواره در افزایش شادی در جامعه تاثیر گذار بوده که باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه شادی با مسائلی مانند بیماریهای روانی،‌ جرائم و اعتیاد ارتباط مستقیم دارد گفت: در یک تحقیق مشخص شد که اعتیاد میان شاغلین نیز گسترده شده است بنابراین می‌توان نتیجه گرفت نگرانی ها و فشار حتی در افراد بهره مند موجب گرایش به اعتیاد می‌شود.

وی ادامه داد: در یکی از استانهای کشور که میزان خودکشی در دختران زیاد بود بررسی های انجام شده حاکی از آن بود که نهادهای تولید کننده شادی و نشاط در این استان بسیار کم است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نیز افزایش شادی و نشاط را در برنامه های خود قرار داده است. افزود: رفاه ذهنی یکی از کارکردهای شادی و نشاط است و جامعه ما به این مسئله نیاز دارد تا در اخبار مختلف نشنویم که برخورد دو اتومبیل به هم موجب درگیری و قتل شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 28 / 3 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com